علیرضاروزگار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت ما خوش آمدید

ازکدام کشورخوشتان می آید؟

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 32

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 78
:: بازدید ماه : 1234
:: بازدید سال : 4089
:: بازدید کلی : 71216

RSS

Powered By
loxblog.Com

انواع مطالب طنز و آهنگ

علیرضاروزگار
سه شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 9:31 | بازدید : 3686 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

ناری ناری

متن ناری ناری:

ناری ناری ناری

یه گوله اناری ناری

با ما نامهربونی

با ما دل میسوزونی

تو که با خنده هات دل میتپونی

ناری ناری ناری

ناری یار خوشگل نازی یار خو شگل

با ما نامهربونی با ما دل میسوزونی

تو که با خنده هات دلو میتپونی

ناری ناری ناری

تو که صد گل تو گلدونای بهاری

ناری ناری

تو که فرشته و ماه اسمونی

ناری ناری

تو که قشنگ تر ماه اسمونی ناری ناری

ناری ناری

توکه مثل ستاره های بی نشونی

ناری ناری 

من ترو تو کی

متن من ترو توکی:

گشتم شب بی ستاره، موندم پای تو دوباره، این پا و اون پا نکن
قلبت شاید آهنی، تو حرفات ولی با منی، حستو هاشا نکن
منو میکشی آخر، دلت دیگه نداره باور، که مال منی من با توام
نمیدونی که سخته، اگه یارتو ببینی که بختت، داره وا میشه از رو سرش
من تو رو تو کی، واسه کی داری تب ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد
بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
من تو رو تو کی، واسه کی تب داری ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد
گشتم شب بی ستاره، موندم پای تو دوباره، این پا و اون پا نکن
قلبت شاید آهنی، تو حرفات ولی با منی، حستو هاشا نکن
منو میکشی آخر، دلت دیگه نداره باور، که مال منی من با توام
نمیدونی که سخته، اگه یارتو ببینی که بختت، داره وا میشه از رو سرش
من تو رو تو کی، واسه کی تب داری ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد
بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
شاید من بیشتر از صد بار بهت گفتم دوست دارم
بهم خندیدی و گفتی نریز مزه از عشق تو بیزارم
من تو رو تو کی، واسه کی تب داری ای وای
نفهمه که برنجه، ازت انگاری داره رنج و عذاب و حسد

 زخم بی کسی

متن زخم بی کسی:

داره سر وا میکنه، دوباره زخم بی کسی

داره بلوا می کنه، تو قلب من دلواپسی
آخه دورم از خدایی، که به من نزدیکه
واسه من جاده های رو به خدا تاریکه
مقصد تموم تمام رفتنام، سرابه پوچه
من اسیرم پشت خاطرات گنگ کوچه
آخه دورم از خدایی، که به من نزدیکه
واسه من جاده های رو به خدا تاریکه
گم شدم تو راهی که نداره حتی نشونه
راهی که منو به مردن دلم میکشونه
آخه دورم از خدایی، که به من نزدیکه
واسه من جاده های رو به خدا تاریکه




:: برچسب‌ها: دانلوداهنگ های علیرضاروزگار ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: