معین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت ما خوش آمدید

ازکدام کشورخوشتان می آید؟

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 32

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 100
:: بازدید ماه : 738
:: بازدید سال : 4854
:: بازدید کلی : 71981

RSS

Powered By
loxblog.Com

انواع مطالب طنز و آهنگ

معین
دو شنبه 7 مرداد 1392 ساعت 9:55 | بازدید : 3723 | نوشته ‌شده به دست محمد | ( نظرات )

مجنون

متن:

درد و بلات قصه هات به جونم
نزار بیشتر از این چشم به رات بمونم مجنونم مجنونم عاشقونه میخونم
مجنونم مجنونم بی تو من نمیتونمبزار دستاتو تو دستام تا یه زره آروم بشم

لیلی من باش تا مثل مجنون بشم
نزار بی تو تنها لحظه هامو پرپر کنم

دو روز دنیا رو بی تو عزیزم من سر کنم
بزار فردا باز دوباره آفتابی باشه
با تو شب و روزم روشن و رویایی شه
بزار فردا باز دوباره آفتابی باشه
با تو شب و روزم روشن و رویایی شه

درد و بلات قصه هات به جونم
نزار بیشتر از این چشم به رات بمونم

شیرین قصه های من باش ای نازنین
تک گل باغ گل من باش ای نازنین

درد و بلات غصه هات به جونم
نزار بیشتر از این چشم به رات بمونم

همه رفتند

متن :

همه رفتند کسی دور و برم نیست

چنین بی کس شدن در باورم نیست

اگر این آخرا بی عاقبت بود

به جز افسوس هوایی در سرم نیست



همه رفتند کسی با ما نموندش، کسی خط دل ما رو نخوندش

همه رفتند ولی این دل ما را، همون که فکر نمی کردیم سوزوندش

که حاشا تقه ای بر در نخورده، که آیا زنده ایم یا جون سپرده

که حاشا صحبتی حرفی کلامی، که جزو رفته هاییم ما نمرده



عجب بالا و پایین داره دنیا، عجب این روزگار دل سرده با ما

یه روز دور و برم صد تا رفیق بود، منو امروز ببین تنهای تنهام
خیال کردم که این گوشه کنارا، یکی داره هوای کار ما را

یکی هم این میون دلسوز ما هست، نداره آرزو، آزار ما را

خاطره ها

متن :

لحظه هام پرشده از دوست داشتن تو               واسه من قشنگه ، عشق و خواستن تو

می شه با تو هم نفس ، ستاره باشم                      با تو هم سفر تا مرز قصه ها شم

بی تو این گلایه ها چه بی شماره                       شب و روز برای من فرقی نداره

زندگی رو با تو و عشق تو می خوام                    تو نباشی بی تو من همیشه تنهام

تمام قصه ها مو از تو دارم ، بهترین خاطره ها مو از تو دارم

تو این شبای خالی از ستاره ، آخرین ترانه ها مو از تو دارم

 

 

سایه شو رو سر این همیشه عاشق                           بی تو خالیه تمام این دقایق

من به جز خاطره هام چیزی ندارم                    بی تو هر لحظه همیشه بی قرارم

بی تو این گلایه ها چه بی شماره                      شب و روز برای من فرقی نداره

زندگی رو با تو و عشق تو می خوام                  تو نباشی بی تو من همیشه تنهام

تمام قصه ها مو از تو دارم ، بهترین خاطره ها مو از تو دارم

تو این شبای خالی از ستاره ، آخرین ترانه ها مو از تو دارم




:: برچسب‌ها: اهنگ های معین , دانلوداهنگ مجنون ازمعین ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: